Soligt väder och glada miner :)

Idag är det jäääättemysigt väder! Humöret blir lätt bättre, vilket som behövs lite just nu!
Fick brev från Ib igår, kom inte in :( klarade inte intagningsprovet i engelska, men jag klarade det skitbra i matte.
jag fattar inte? i vilken sjuk värld klarar jag matten men inte engleskan? jag har ju skitlätt för engelska jämfört med matten. Jag har högre betyg i engelska än i matte, wierd och äldigt tråkigt faktiskt. det kan ju vara så att jag har pratat för mycket engelska på sista tiden så att jag skriver lite för mycket som man pratar. Äh, jag vet inte, men det var lite depp faktiskt.
Dessutom fick jag deklarationspapper hem igår om restskatt på 1900 kronor, yeah? :(
great great great! som tur är har jag älskade jonathan som stöttar i vått och torrt!
Idag blir det nog bio med älskling, kanske med carl också, får se får se.
& i morgon snackas det om mysig grillning och sådant på ngt mysigt ställe om vädert håller i sig!

Nu ska jag iallafall gå och äta frukost och sedan hoppa in i duschen innan älskling kommer.
Ni får ha det så bra!

Uppe på calpe klippan!
Älskling och jag uppe på calpeklippan, kändes som att en skön sommabild behövdes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0