Påskhelgen!

Har inte skrivit på hela påskhelgen, så tänkte dra det lite snabbt nu.
På påskafton blev det först leta ägg hemma hos älskling, mysa lite med dem där och sedan körde dem mig hem till mamma. Hemma hos mamma blev det mycket mys med mumsig mat och även där leta påskägg, fick jättestort ägg, lovely!
Mycket gos med dacke också såklart.
Efter hjärtat varit hos farmor kom han sedan hem till osss och firade lite.
Senare mot kvällen blev det först lite tv, kortspel osv hemma hos lyc, och efter det körde perran med nya körkortet mig och baby in till malmö, därifrån stack vi sen till svedala för att festa. Efter en kväll samt natts av festande så blev vi körda på moppar (!) i en kall natt hem till baby, där vi sedan sov.
Härlig påskafton  måste jag påstå.

Igår, ( söndag ) blev det hem till aggespagge som fyllde år på fest.
Likadant där blev det en härlig kväll med mycket vänner.
Det händer mycket var man än åker men man kan inte dra hela historierna ju.

Idag blir det förmodligen bio med baby och sen börjar ju skolan för dem.

Har några bilder från mamma på påskafton
och några från förra helgens festande, lägger ut några få.

massa kärlek / jenn


Storebror johnny med dacke, lillebror jesper med hans ägg, jag med mitt och jonathans ägg & sedan baby.


jag och dackebabyyyy <3 han växer så det knakar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du borde verkligen göra något åt din hårfärg :O

gå gärna in på min blogg - blondie

2009-04-13 @ 19:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0