Glada nyheter & en utsliten jennan!

Asså jag suger på detta med uppdatering, helt seriöst, men spelar inte så stor roll egentligen. I fredags blev det grill och sånt myspys hemma hos joos, sen efter det var hon och jag mattaxi ( vilket jag varit hela helgen typ) och vi körde och handla från mcdonalds!
I lördags mådde jag skit pga den sena kvällen i kylan från fredagen, men drog ändå med folket till svedala på fest, kvällen blev lyckad!
Igår blev det american pie maraton hemma hos calleballe, mys det med!

Idag ringde min pappa mig och sa att han från ib, borgar hade ringt och sagt att det hade blivit fel, jag hade klarat ib provet vilket som känns härligt med stort H. Men dock är det rätt allvarligt att det var så, för pappa mejlade nämligen och fråga om man kunde göra om det mm, och då hade de rättat om det och jag hade visst klarat det. Antingen så är det ngt som har rättat riktigt fel, vilket som 'är ganska allvarligt, eller så har provet förväxlas med ngn annan, också hemskt ju!
Tänk då om någon blev glad helt i onödan och faktiskt inte kom in?
Sad, men glada nyheter för mig.

Idag blir det kanske bio igen, ( tredje gången på två veckor ) med lite folk, fast får se hur det blir.
Ha det så bra så länge, puss!


Onödig men härlig bild från i lördags!

Kommentarer
Postat av: Natali

Oj, Grattis för att du kom in på IB <3

2009-04-06 @ 18:07:52
Postat av: JOhan

Hej jag ska gå ut 9:An i år och ajg undrar , hur svårt var intagnings provet? och vilka betyg gick fu ut med?.tack

2010-03-21 @ 23:13:14
Postat av: Jennifer

Hej Johan! Jag kan ju inte svara dig på någon mail eller liknande eftersom du inte skrivit i ngn, så jag svarar här och hoppas att du ser det!

Jag gick ut med 310 poäng, om jag inte minns fel, eller var det 305? jag är inte helt säker faktiskt, intagningsprovet var väl inte jättelätt men absolut ingenting som var jättesvårt heller, har du lätt för engelska och matte går det susen! (jag har inte så jättelätt för matte, men jag klarade det ändå, så tänk positivt och bli inte allt för nervös så går det nog bra)

2010-03-30 @ 23:26:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0