Dödstrött utan trötta ögon.

       
                                         .

Återigen håller jag på att leka lite med designen till bloggen osv, inte det lättaste men rätt roligt faktiskt.
Men det jobbiga är att så fort jag börjar kan jag inte sluta, så ögonen svider lite.
Borde igentligen gå och lägga mig nu, men varken vill eller tror att jag kan somna.
Imorgon ska jag upp klockan sex, för att duscha, göra pannkakor till älskling och sen ta bussen till vellinge för att passa dacke.

Funderar på att börjar på f u n house igen,men usch jag vill inte, men jag känner ett stort behöv av nya klänningar, ett par nya jeans, några nya toppar mm. blöh! :(

Idag läste jag också om allt som ska skickas in till länstyrelsen innan jag kan börja övningköra, så nu börjar den delen också, jag lovar att säga till när jag ska ut och köra, så ni alla kan hålla er inne!
Nu ska jag kolla lite tv, röka, kanske äta ngt och sen får vi se om jag går och lägger mig eller försöker hålla mig uppe ._.

Ha det bra, massa pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0