14/4-09

Idag har allt det vanliga från vardagen dratt igång igen, och alla ( dock inte jag ) har börjat skolan och sina jobb igen.
Själv var jag uppe till 03.30 inatt somvanligt och vaknade inte från sent idag.
När baby var på thaiboxning fixade jag mysig mat ( kycklingfilé, potatiskrocketter, bearnesås <- kan ej stava, samt grekisk sallad med fetaost och hela köret) jag var också duktig och städade lägenheten. dammsuga och torkade golven gjorde jag t.o.m.

Men nu är det så att jag är lite smått ledsen, för så här är det,
jag brukar alltid kolla runt på olika kennlar till den rasen som ligger närmst hjärtat - chihuahuan, och där finns en kennel som är den absoluta favoriten, cassmelitas heter dem, jag älskar alla hundarna och hela hennes sätt att driva uppfödningen, plus att Agneta cassmer ( hon som äger den ) är nog den mest seriösa och insatta kvinnan inom chihuahua aveln jag vet. Iallafall jag har en favorit hund där som jag alltid sagt att jag skulle vilja ha en kull efter, han kallas andy och är det finaste mina ögon sett tror jag. Jag går trogivet in på hemsidan varje dag för att se om ngt nytt har hänt med han eller med kenneln överhuvudtaget, eftersom hemsidan uppdateras regelbundet.
iallafall så igår såg jagf att lilla andy ska hyras ut på foder, och ångrar jag med hela min själ att jag inte jobbade vidare och hyrde en lägenhet själv, tänk att kunna ha andy i sin närhet, :( med en söt röst frågade jag mamma om hon kunde tänka sig att han han på foder, och jag skulle såklart betalat alla kostnader och tagit hand om allt, men hon sa stark nä eftersom vi precis skaffat en hund.
Så lite får man ju sörja, usch ja..
Kolla hennes hemsida,ni kan inte göra annat än älska det!  www.cassmelitas.se

Många varma kramar / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0